Rubrik.

Redan torsdag, dagarna bara flyger förbi när man är fritidsfoskare.
Har ej hänt så mycket intressant sen jag skrev sist, Men har blivit några filmer några rundor på stan och lite fixa och dona.
Eller jo en rolig grej är att Hampus har fylt 30år, så nu är han gammal gubbe.

Aja idag har jag och patrik åkt runt med bilen och fixat massa saker, blandannat träffat tvillingarna ,vart på systemet och sånt. Men ikväll var alla så trötta så vart att bara sitta hemma och kolla lite tv men det ska bli riktigt skönt är helt slut på nått konstigt sätt.

Det var allt jag hade och säga idag. Kastar upp en bild på gammla goda Hampus och min vackra syster.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0