Sjuk

Shippshopp jag börjar komma till topp!
Aja fan nu har jag legat hemma ett bra tag och vart super sjuk faktist, har haft äckliga halsfluss men har fått piller av doktorn nu så är på bra god väg att bli fisk nu:).
Har som sakt ej hänt så mycket mer på senaste dagarna än att jag sätt en jävla massa skit program på tv och druckit te och typ fått liggsår för jag bara ligger stilla hela tiden.

Missar tatueringsmässan i helgen tyvärr, Man missar inte så mycket mer än känsla att gå där och kolla på folk och ta en bira osv.

Aja har väll ej så mycket mer att säga, men helg blir väll ej roligare än att se på tv och föröka få i mig chirre och dipp och försöka mysa lite fast man är sjuk!

Kastar in en liten trevlig bild från kräftskivan förra helgen:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0