Söndag

Igår var vi bort bjudna till Tvillingarnas land på kräftskiva.
Jag och grabbsen möttas vid 11 på morgonen sen satt vi oss på den lite halv långa med trevlig bussresan till landet. Efter några timmar så droppade allt trevligt folk dit och festligheterna började. Det började ju regna mot kvällen men det var ingen fara vi dukade upp långbord i en lada där vi hade massa musik och det var god mat och trevlig sälskap.
Jag och grabbsen vaknade i vårt lilla hus vid 7 på morgonen dagen efter, pigga som vi vart kunde vi ej somna om och gick och städade lite och sen chillade på bryggan i det fina vädret tills dom andra vaknade.

Aja kom hem runt 3 idag och sen des har jag bara slappat.
Nu blir det lite tv mys sen sängen tror jag.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0