.

Idag gifter sig prinsessan, Hm vet ej riktigt vad jag ska tycka men dom har fan tjatat sönder det här. Man blir bara glad att det blir överstökat idag. Men fast jag tycker detta måste man ju se lite av den stora händelsen, dom ska ju ha massa krigsflykplan och båtar osv så det måste vi grabbs se. Så vi kommer dra dit snart och kolla lite, sen blir det ut och käka middag någonstanns tillsammans sen är det lite ute krök/grill mys för att fira Sandra. Och en rolig sak är att Tobbe känner lite folk som står och vaktar skiten så dom kan man ju alltid peta lite på med en pinne.

Aja juste igår hade vi en gammal god filmkväll med hela gänget, sen vart det stor tunering på Nitendo Wii och alla dessa sporter, vill inte skryta men Jag tror jag vann i det mesta thihi balansjesper tror jag att jag ska döpa om mig till.

s


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0