Det var länge sen.

Fan har ej pallat och haft tid att skriva här senaste tiden.
Det som har hänt under tiden är att jag har pluggat för körkort och kört ungifär varje dag. Har gjort halkbanan och klarade teoriprovet idag så nu är det bara uppkörning kvar:)
Har ej gått ut så mycket på vardagarna nu när jag pluggat typ varje dag och behövd gå upp för att köra på morgona så jag har vart lugn och fin.
Sen får vi dock ej glömma att skriva om Emmas jätte mysiga kräftskiva som hon fixade, Efter kräftskivan drog jag och och några av grabbarna till lidingö där en tjeje kompis hade hyrt ett badhus så vi var där och badade och festade:)

Aja nu har jag ej så mycket mer att skriva förutom att jag inte äns ska ut denna onsdag för man ska upp imorgonbitti och köra La car men men kastar in en jävligt rolig fighting klipp!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0